Reklamace a vrácení zboží

Zboží mi bylo doručeno poškozené:

Dorazilo vám zboží domů poškozené? Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen?

Při jakémkoliv zjevném poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřijmout.

Ať už se rozhodnete jakkoliv, sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu a pokud možno, pořiďte fotodokumentaci balení.

V případě, že je přepravní obal neporušený, ale zboží po rozbalení je poškozené, pořiďte prosím fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží a obraťte se na naše zákaznické centrum na čísle 776 227 759.

Vrácení zboží ve 14 dnech:

Koupili jste si zboží a po jeho doručení jste zjistili, že vám nevyhovuje, nesplňuje vaše očekávání nebo jste si prostě koupi rozmysleli?

Ze zákona máte v takovém případě právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dní od doručení.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od vás veškeré podklady. Většinou však zvládneme vyřízení rychleji.

V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem, jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

Kde mám reklamaci uplatnit?

Veškeré zboží je samozřejmě možné reklamovat odesláním zboží na adresu:

XMOVE.CZ
Reklamační oddělení
Letiště Hořovice, Hangár 1
268 01 Hořovice

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci je nutné doložit kopii nákupního dokladu. Dále doporučujeme zboží odeslat s příslušenstvím dle charakteru vady. Nejste-li si jistí, kontaktujte reklamační oddělení emailem na management@xmove.cz kde vám poradí, jaké příslušenství k reklamovanému zboží přibalit. Důležité je přiložit průvodní dopis s popisem vady.

K reklamaci prosím přiložte příslušenství k produktu.

Mohu sledovat stav reklamace?

Stav reklamace je možné zjistit přes uživatelský profil na webových stránkých v sekci reklamace, nebo telefonicky na čísle 776 227 759.

Co znamená odstoupení od smlouvy ve 14 dnech?

Každý spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve 14 dnech od doručení zboží bez udání důvodu. Tohoto svého práva využijte, pokud vám přes eshop zakoupené zboží po vyzkoušení nevyhovuje, nesplňuje vaše očekávání nebo jste si koupi jednoduše rozmysleli. Vrácené zboží musí být v původním stavu. V případě potřeby je možné rovněž ve 14 dnech zboží vyměnit.

Jaká je možnost a rozsah vyzkoušení zboží?

Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování všech funkcí, které má zboží splňovat dle požadavku zákazníka.

Zakoupíte-li si například helmu nebo boty, je v pořádku vyzkoušení si, zda-li Vám produkt sedí. 

Pokud to není vysloveně nutné, nesundavejte ochranné fólie z částí těl zboží a samolepky výrobce!

V jakých případech nedostanu zpět celou částku?

Abyste při vrácení zboží dostali zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží bez jakéhokoliv poškození a nejevící známky uživání. Pokud například vrátíte helmu s poškrábaným sklem, máme právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením.

Co když mi chybí příslušenství?

V takovém případě vám v souladu s předchozím bodem odečteme hodnotu chybějícího příslušenství.

Na které zboží se nevztahuje možnost odstoupení ve 14 dnech?

Odstoupit od smlouvy ve 14 dnech není možné v případě, že kupujícím není spotřebitel, tedy v případě nákupu podnikatelem - fyzickou osobou nebo jakoukoliv právnickou osobou. Spotřebitel dále není oprávněn od smlouvy odstoupit v případě zakoupeného software, který má rozpečetěný obal, pořízení digitálního obsahu, který je poskytován bez hmotného nosiče, zboží upraveného dle přání zákazníka, poškozeného zboží či zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit.

Je nutné vracet zboží v originálním balení?

Není to nutné, ale pokud je to byť jen trochu možné, použijte prosím originální obal, zejména v případě, je-li tento vybaven ochrannými polystyrenovými výlisky. V každém případě zabalte zboží tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.

Kdy a jak dostanu peníze zpět?

Ze zákona jsme povinni peníze vyplatit do 14 dnů ode dne vašeho odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než po doručení zboží zpět k nám. Peníze můžete dostat osobně na naší kamenné pobočce nebo bezhotovostně převodem na bankovní účet po zadání jeho čísla v příslušné sekci uživatelského profilu nebo sdělením čísla účtu zákaznickému servisu.

Co dělat když mi dorazí poškozené zboží?

Dorazilo vám zboží domů poškozené? Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen?

Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Případně doporučujeme obrátit se do 48 hodin na přepravce, pořidit fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží.

V dalších případech se obraťte na naše zákaznické centrum 776 227 759.